Friday, October 8, 2010

;(

Guys, aku tak pernah lupakan korang okay?
Hey, kita kan friends forever! Sentiasa ber-empat. Syu, Gwen, Len & Ain.
Dah janji kan, gaduh macam mana pun, takkan boleh pisah!
Aku terasa wey, aku tak tahu menahu apa yang dah jadi kat Ain.
And korang pun rasa macam tak penting pun untuk bagitau aku!
Aku maybe tak boleh nak hang dengan korang tiap2 pagi dekat tapak perhimpunan lagi,
tapi itu tak bermakna aku bukan lagi kawan korang!
Aku lepak dengan dia time waktu rehat,
sebab aku, aku cuma ikut keinginan hati aku untuk jumpa dengan lelaki yang aku sayang!
Waktu balik yang singkat tu, tak mampu nak cover semua!
Aku ajak korang makan sama2 tadi, bukan sebab aku hanya ingat korang bila dia takda di sisi aku,
tapi sebab aku korang orang2 1st yang masuk dalam kepala aku!
Kita mungkin tak banyak lepak sama2, tapi aku tak lupa kawan.
Sorry kalau aku buat korang terasa sebab aku secara tak sedar, dah menjauh,
atau sebab aku selalu menempel dengan dia,
tapi aku sentiasa ada masa untuk korang!
Korang penting, dia pun penting!
Aku tak nak apa pun berubah, just sebab boyfriends!







Iloveyouguys... friendsforever.
.Gwen.Len.Ain.Syu.


No comments: