Sunday, October 10, 2010

ceritera

Penceritaan Berdasarkan Gambar, Harap Maklum.

Sabtu, tertidur balik lepas solat subuh, terbabas sampai 8.20 a.m. Itu pun sebab Gwen call, tanya nak pergi tusyen tak. Woii, aku tusyen pukul 9.00 a.m. weyy! Gwen datang pick up aku dalam pukul 8.30 a.m., perghh! Menggelatap aku pergi mandi, siap2. Pakai baju kurung, senang dan selesa, also, traditional. Haha :) Fuhh, siap betul pukul 8.30 a.m.. Tapi Gwen pukul 8.45 a.m. baru sampai. Apadaa. ==''

Petang tu pergi Senawang, memuaskan hati ibu beli pinggan mangkuk lama kegemaran dia. Apa2 aje lah ibu, boring dah sebenarnyaa. XD And of course, Syu tak pernah lekang dengan gambar makan okey. Haha. Kali ni, Dominos! Makan dan makan lagi. Berat badan dah turun ni, tak pasal2 naik balik pula nanti, ohh tidakkkkk!!!

Colloection pinggan Ibu. ==''

Satu2nya collection Ibu yang aku suka :)

Makan Pizza~ XD

Anak-beranak :)

My dear mom :)

Dominos Pizza, Yummm :)

Pose makan, hahaa. XD

Tandas Picx, lama tak buat kerja gila ni :)

Petang tu, Aunty Ana and Uncle Azhar datang rumah, lepak2. Ohh, and diorang adalah adik beradik ibu aku, mak cik and pak cik aku lah. Malam tu, pergi makan lagi! Haha. Tapi aku tak makan lah. dah kenyang sangat makan petang tu, malam dah takda selera makan dah, walaupun makanan2 favourite aku terbentang depan mata. Haha.

A part of my family :)

Double smiley, my favourite, tapi my mum's dinner :)

Then semalam :) Aunty Ana and husband belanja tengok Moto GP! Sebenarnya, aku tak minat pun motor2 ni, tapi sebab nak merasa juga havoc and kehangatan Malaysian Grand Prix ni, aku pun dengan excitednya ikotlah. Di-temani ayah :) memang best gilaa. Haha. Terus minat motor lepas ni. Em, minat tengok je lah, naik tu, seram sikit kot :P (penakut!)

Rempit tegar, hahaa!

Litar F1 Sepang Circuit

Peace to the Hellicopter Cam!

Aunty Ana and me, Pre-Race :)


1st race: 150 CC (bak kata ayah, kapchai. Haha)

3-2-1, Go :)

Malaysian Racer, Zulfahmi, 16th place :)

Ayah, mana2 pun boleh punya :D

2nd race: 250 CC

Kawasaki :)

Fuhh, terbaikk! Motor-down XD

Malaysian Racer, Zambri, 22nd place, Malaysia Boleh!

3rd race: 500 CC, Malaysian Grand Prix World Championship 2010

The crowd the buat SuperWave~ :)

Sengit :O

And actually, Lorenzo & Rossi main tipu! Huhu, Asalnya Lorenzo-Dovizioso-Rossi, lepas tu jadi Dovizioso-Lorenzo-Rossi, Lorenzo sengaja slow down supaya Rossi boleh overtake dia, and then kat corner dia potong Dovizioso, apedaa... :P

1st: Rossi (FIAT-Yamaha)
2nd: Dovizioso (Honda)
3rd: Lorenzo (FIAT-Yamaha)

Habis je race, pergi tengok showroom, memang best tengok motor show, walaupun aku tak suka GP girls tu, haha. Dapat free Kawasaki calender :) Aku sebenarnya nak cari T-Shirt Ducati masa tu, tapi tak jumpa pula, walaupun beribu orang pakai baju tu. Huhu. Takpa lah, takut mahal pun. Huhu. Tapi ada model motor Ducati tu, lawaa sangat!! Aku nak, tapi ramai orang, malas nak beratur. Nanti aku plan nak cari kat ToyCity, mesti ada berlambak model2 motor and kereta, yeahh~ :)

I'm so in love with Ducati & Kawasaki, haha. <3

Kayuu :P

FIAT-Yamaha, mine :)

Helmet on display (Uncle Naser makan hati, haha)

Hari ni, aku ponteng, sebab aku ingat Gwen tak datang, cehh, rupanya itu perempuan jadi datang sekolah pula. Grr. And takpa lah, lagipun, penat (keseronokkan) semalam masih lagi terasa. Hahaa.
Gwendeline Chomng Fung Len, my bestie forever.

Apa2 pun, Gwen sayang, Happy Birthday! Many happy returns for the day, and aku sayang kau gilaa2 buddy, dah nak dekat 7 tahun kita bersama (eww, macam couple bunyi dia), hahaa. Sorry tau terlewat sms Birthday malam tadi, aku terbabas berlanggar mimpi, hahaa. Tapi jangan risau, aku takkan lupa hari kau makin tua, best kutuk, hahaa. ;P

That's all kot, adios. :)


No comments: