Sunday, October 17, 2010

Kembali... dan akan hilang lagi.

Salam semua! Quick update~!

1. Aku, sekali lagi, dalam depression mode! Nurul Syuhada Sulaiman, kini bagaikan patung, tiada suara :) Aku tak tahu macam mana nak cakap dengan diorang... Maybe sebab tu diorang jadi INSENSITIVE? Semuanya terpaksa aku pendam... aku.sunyi.sangat. Sunyi yang tiada siapa selain diorang yang boleh isi. Sunyi yang boleh letak tepi, tapi tak boleh lupa. Ya, aku memang seorang yang manja, aku hanya manusia biasa (kan Elma kan??)

2. Final Year Exam?? Arghhhhh! PTG??? Arghhhhhhhhhhhhhhhhhh! SPM?????? ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! T.T

3. Major Spotcheck hari Jumaat lepas! Hanset kena rampas! Baran + Angin= Nangis + Hempas2. Tapi akhirnya dapat balik lah hanset, yeahh :) Baru dapat senyum balikk, hee :) *thanks doraemon sebab setia memujuk ;)

4. Dapat Bear besar!Hadiah daripada Ibu, thankyouu!

Name: Honey :)

Hey, jangan risau, still sayang gilaa kat Shinbei <3>

Erm, that's all kot dalam masa terdekat ni, adios!


No comments: