Thursday, November 15, 2012

Trolled?

Imagine.

You. On stage. Giving a speech after you've won the best blogger award.

"Alhamdulillah. Saya tak expect dapat penganugerahan macam ni. So I dedicate this award to my mum, my biggest fan yang tak putus2 memberi saya dorongan dan motivasi untuk update blog. Setiap hari dia bagaikan jam loceng yang berbunyi menyuruh saya update blog. Kalau tak update dia akan menegur saya dalam bentuk alarm yang takde snooze button. Tak berhenti2 berbunyi sehingga saya ada post yang sekurang-kurangnya ada 5 patah perkataan. She's the woman in power behind this successful blogger. Thank you, ibu."

Well, that's what I would've said in my speech anyway.

Ibu, you're reading this? Kehkehkeh trolled xD


Just joking ibu, nanti adda update pasal dating dengan mysupergirls ye ^^

Chow!

No comments: