Wednesday, February 8, 2012

My week.

Huuiiiii there ;) Lamanya aku tak online kan kan kan. Haha. Actually now pun aku tengah kemalasan yang teramat sangat nak online, tapi atas sebab2 tertentu aku kena juga buka laptop. So alang2 lah kan, online lah kejap, jenguk sana sini.

So, just a quick, short update (my first post for February! Woahhh xD):

First.
My new image.

Before.

After? Haha. ^^

Bajet, muaahahahaha :D

White, funky ;)

Hahahaha okay takde new image mana derr. I bought these spects last Tuesday kot, semuanya disebabkan my current kegilaan---- Haroro Oppa <3 <3 <3 Haha oppa sangat comel ;) Suka sangat gaya spect dia, so without hesitation, aku pun cari juga spect yang sama. In fact, aku beli 3 lagi :D

My Haha oppa <3 Sama tak spect aku dengan dia? Hee <3

Second.
Aku buat passport last Wednesday! So overall, we're ready (and really excited) for Korea this coming 22nd Feb :) Yeay~ Last chance untuk betul2 pergi enjoy sebelum ambil SPM results exactly a month later. Counting days guys! Risau T___T On the other hand, I don't understand kenapa tiap2 kali aku ambil gambar passport aje mesti nampak buruk =_='' haihhhh~

My old passport punya gambar. Hahahaha buruk =__= Maaflah, tak rela tunjuk yang baru, huhuu ^^|||

Third.
My mum's non-stop reunion. Haha kawan2 mak aku ni pantang mak aku free sikit ajak jumpa. So this time diorang hang out kat KLCC pula. So naturally, aku dan ayah diheret sekali. Kesian kitorang kena berlegar2 kat dalam KLCC yang takde hape tu sementara tunggu diorang habis bersuka-ria. Nasib baik lepas tu aku dapat habuan ^^

Takda kena mengena =__= actually this is Petrosains new promo. Ayah suruh aku ambil gambar untuk kerja dia. :)

Got this cute bag from Aunty Sham <3 (purple lagi xD)

Okay, sorry ini aje gambar yang boleh tunjuk. Sebab gambar ada kat dalam camera, but aku tak tahu USB port campak mana xD


Fourth.
My big happy family datang rumah on Saturday :) Maka berjumpa lah 2 blogger, iaitu aku dan Cik Ezy. Haha. Dengan itu juga kami pun satu keluarga gila camera :)

The spects looked familiar? Haha ;D

Poie Dataran Seremban jaa. Takde kerja punya pasal ^^

My bulat2 family :)

My aunt pose ala2 50-an lah xD

Smile :)

Sorry again for the limited pics. For the same reason, sorry ^^

Eighth.
I am NOT the same NurulSyuhadaSulaiman as I was back during Form 2. You cannot talk to me like I'm one of the guys anymore. People change, and so do I. I'm trying to accept that you are changing, so why don't you try to do the same for me too, for our friendship's sake? Please and thank you.

Okay, that's all (hopefully). Tata and adios ;)

No comments: