Monday, February 13, 2012

I can't think.


Aku tengah keboringan yang teramat lah sangat.
Aku rasa hampir setiap hari aku online, but for what reason, aku pun tak tahu.
Bila tangan ni nak menaip, takde lah pula idea nak keluar berbuih2 dalam kepala ni.
Cuba kalau berjalan, merayap. Perghhh! Post pun berjela-jela.
Facebook aku tu pun dah berhabuk.
Yelah, aku online pun untuk share post2 baru kat blog aku je.
Sekarang kawan2 aku dah tak online sangat. Yelah masing2 dah berkerjaya kan.
Bersepah semua ex-DMSian kat shopping mart area Nilai tu.
Especially Giant. Kawasan larangan tu.
Feels awkward. Aku boleh jalan2 kat Giant tu bersenang-lenang dengan family sedangkan semua kawan2 aku yang lain tengah sibuk kerja.
Aku aje yang tak kerja2, melepak aje mengembangkan badan kat Eka Matahari yang tercinta ni. Pfftt.
Aku macam boleh bayangkan reaksi kawan2 aku kalau kitorang semua berkumpul, e.g., ambil result ke nanti:

"Syu, kau dah makin bulat lah sekarang!"

"Syu dah debab, haha,"

"Tembam~"


Dan lain2 yang sewaktu dengannya. Haishh.
But then, sekarang aku dah kurangkan makan. Dah tak dinner malam.
So maybe usus aku dah mengecil sikit kot. I wish.
Now I'm counting days to Korea.
Not too long until 22 Feb.
Yeah baby~ Korea, I'm coming! One SOLID week.
I bet you, travel dengan family Sulaiman means bertolak-keluar-hotel-pagi-buta-and-balik-malam-buta-bila-kaki-dah-mengesot.
Dalam beberapa minggu ni, aku, Ibu and Ayah asyik run-through target destination kat Korea tu je.
Nami Island, Namsan Tower, Everland, Korean Folk Village, Namdaemon, Hangang River, KBS & SBS Building...


Haaaa. Cakap pasal SBS Building, teringin sangat nak jumpa Running Man.
Especially Haha Oppa <3


Kalau lah dapat tengok time diorang shooting tu, fuhhh. Bliss!
Chances? *Sigh* Harapan lebih kepada tengok kat TV je la.
Saranghaeyo, Running Man <3


Arghhh apa aku meraban tulis benda2 pointless macam ni entah, aku pun tak tahu.
Or maybe, aku perlu korang faham bertapa boringnya aku kat rumah ni kot.

T___T Pitiful.

1 comment:

ezy.fia said...

jgn lupe sruh ibu belikn adiah dr korea utk mokja..
haha