Saturday, August 11, 2012

Janggalnya berjumpa dengan kekasih lama!

Fuhh. Seram kan tajuk post aku kali ni. Okay, jangan salah faham ye pakcik2 makcik2 sidang pembaca yang dihormati sekalian. Kekasih lama yang saya mention di sini bukannya dalam context individu. "Kekasih lama" saya adalah blog saya yang dah lama saya tinggalkan ni ha. Sungguh janggal rasa tangan ni nak menaip semula, nak mengarang cerita entah apa2 setelah sebulan lebih blog ni dibiarkan terbengkalai. Hmm, the truth is, at this rate aku rasa memang sebulan sekali aje kot aku dapat update blog? Hmmm sodihhhh jang sodih. Maaf ye layan simpati untuk diri sendiri kejap.

Aku tahu aku meraban. Tapi sebenarnya aku pun tak tahu nak update apa ;D Just tangan ni rasa gian bonar nak menaip. Mula2 ingatkan just sekadar tukar layout blog ni dapat lah kurangkan sikit ketagihan blog ni. Tapi.... Begitu lah. Daripada layout merah menyala, kepada layout rumput2, sekarang pula layout warna purple yang menjadi kegilaan aku buat masa ni. Oh well nak buat macam mana. Purple kan warna UiTM. Kata UiTM di hatiku kan. Semangat ni :D Tapi tak puas sekadar tukar layout beb, tak puas! Nak nak lagi tengok kawan2 blogger ada aje cerita baru, aishhhhh geram >.<

Hmm. Okay. So nak cerita apa ye. Oh ya. Ramadhan hampir meninggalkan kita. Ramadhan aku kali ni terasa gila kelainannya. Untuk pertama kalinya bangun sendiri untuk sahur. Pertama kali gerak housemate bangun sahur sama2 sampai nak pecah telinga satu rumah. Pertama kali merasa sahur dengan biskut dan air mineral. Pertama kali pergi bazaar bersama. Pertama kali berbuka sama-sama. Macam2 cerita yang bermula daripada perkataan "pertama kali". Semuanya pengalaman yang baru bagi aku.

It probably came from the joy at the end of the test. Or probably the joy of being together. I don't know. Tapi baik dengan housemates or dengan group B6, semua kenangan bersama mereka terlalu istimewa <3


Baru balik daripada membeli-belah di Tesco :)

Me and Nabilah :D

Berbuka KFC. Yummm yummm sedap. Padan muka housemate lain tak dapat join sekali muahahahaha xD

Majlis Berbuka Puasa bersama DYMM Sultan Selangor.

Geng 1301 :)

Muka2 happy dapat makan free xD

Geng B6 di bazaar Bandar Puncak Alam :)

Sinar Ramadhan bersama B6 ;)

Cara untuk booking meja di KKPR ye kawan2.

Penolong class rep gila camera, harap maklum -,-

Ely, Iffika and Wani :)

Geng makcik2. HAHAHAHAHA xD

Sempat pose untuk bergambar walaupun tengah nak baca suratkhabar.

Iftar di Setia City Mall :)

Mastura menunggu waktu berbuka puasa :D

Blogger Terie Khairie :)

Maskot B6? HAHA xD

B6 enjoy!

This is B6 family :)

B6 memang rock! ;)

Haih apa emosi2 ni. Tak macho lah macam ni. Terasa diri ni macam Cik Ghah dah. Sekejap menjerit tengok benda2 comel (walaupun aku tak boleh identify apa yang comel di mata dia), sekejap sedih, sekejap meroyan. Haha Jiha jangan marah ;D

Ramadhan kian pergi, Syawal mendekati. Oleh itu, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin. Harap tak terlalu awal ucapan raya ni, hehe.

2 comments:

cikghah said...

Maskot ye? Haha. Prof Ho dan lukisan chemistry dia sangat comel Harus tahu tu XD

Syu said...

Hahaa. Maskot kan comel. Kau kan gilerkan benda comel2. okay lah tu hahahaha xD