Sunday, September 19, 2010

Jusco :)

Setelah lebih kurang sebulan tak pergi Jusco sebab bulan puasa, semalam aku and keluarga akhirnya! Dapat juga jejakkan kaki ke rumah kedua kitorang tu. Haha. Shopping sakan gilaa. Duit raya aku sampai tinggal sikit. Hehe. Takpa lah. Splurge untuk kepuasan aku juga. :)

[tak sabar gilaa bergambar, depan pintu pun jadi]

[yeah, aku beli kedua-dua rantai ni :)]

[aku and aleesya gilaa glamour yaww ;)]

[princess gedik perasan haha]

[Vincci store: "cik, tak boleh ambil gambar." Sohai, dah ambil pun.]

[haha, terus pakai rantai baru, batak XP]

[sms tetap sms. haha.]

[focus dekat plastik kat tangan ibu, dalam tu handbag baru aku tau. haha.]

PS: Patutnya nak beli mascara tapi tak dapat. Ibu dah bebel splurge banyak sangat. Haha. Aku nak test test cuba cuba try try pakai simple-almost-invisible makeup, boleh kot? :)

[kedai mamak: Jusco's after party]

[sama bulat2.]

Then balikk! :) Hari ni, gilaa babi siapkan kerja Sejarah. Esok sekolah!! TIDAKKK! XP


2 comments:

fendy said...

hey,
best nye shopping tu!!

Syu said...

hahaa, gilaa best! :)