Monday, January 31, 2011

Aww, Little Pantry Comel Gilaaa!

Semalam.
Lepas tusyen, merayap dengan maha jayanyaa! Hahaa. Ibu ajak pergi IOI Mall. So? Pergi lahh! Hahaa. Sampai2, macam biasa, kita makan dulu! Haha. Lapar seyh. Padahal pagi tu dah breakfast dah sebelum tusyen. Entah lah, tusyen adn belajar membuatkan aku rasa lapar! Hahaa.

Hampir 1/2 jam kitorang habiskan untuk mencari restaurant yang sesuai. Last2 jumpa juga! Kedai Little Pantry yang ala2 maid cafe di Jepun, comel gilaa~ <3 Hahaa, aku dengan ibu dah gila dah kot dalam tu, tak tahan dengan comelnyee. Hee. Patutlahh ibu beriye, rupanya dia nak cari restaurant ni, kawan FB dia yang recommend. Hee :)

Beriyaa tengok menu! xD

Aww, lawaa gilaa tempat ni <3

Lalalaa~ <3

Waitress kedai tu, comel kan costume diorang?
Macam maid cafe <3 

Macam2 ada! Western, traditional... Tapi dah datang sini takkan nak makan tu je kan? So kitorang makan cake juga! Sedappp! And lepas makan, masa dihabiskan dengan ambil2 gambar kejap. Hahaa. <3

Yummmmmm~

Then, kenyang perut suka hati, so dapatlah berjalan2. Pergi kat kedai DAISO. Kedai barangan Jepun yang berharga RM5 setiap barang! Hahaa, murah dan lawa2, senang naik gila ya tuan2 dan puan2, yang lemah semangat dan nafsu shopping yang kuat sila berwaspada sebelum masuk! Hahaa.

Selamba badak aku je ambil gambar syok sendiri kat kedai orang, hahaa. xD

Lepas habis shopping dekat sana, jalan dan jalan lagi sampai kaki lenguh, hahaa. Then, akhirnya, balik :)

PS: Beli hiasan phone masa kat DAISO. Hahaa. Sekarang macam takda kerja buat je dok hias phone dengan BLING BLING. Aww sekarang gilaa Jepun meyhh. Hahaa. Contohnyaa:

Hahaa, aku buat bentuk trademark aku, heartbreak. xD


Cuma kurang sayap dia aje, tak cukup lah nak buat. Huhuu. Yang selebihnya aku dah pakai dekat phone Sony. xD Lalalaaa~ :D


No comments: