Sunday, January 2, 2011

Back to December.


Its no longer about how December SUCKS dude.
The one who sucks is you.

jangan pernah katakan bahwa
cintamu hanyalah untukku
karna kini kau telah membaginya
maafkan jika memang kini
harus kutinggalkan dirimu
karna hatiku selalu kau lukai
tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu
ku hanya bisa mengatakan apa yang ku rasa
ku menangis membayangkan
betapa kejamnya dirimu atas diriku
kau duakan cinta ini
kau pergi bersamanya
ku menangis melepaskan
kepergian dirimu dari sisi hidupku
harus slalu kau tahu
aku lah hati yang telah kau sakiti
ku menangis
harus slalu kau tahu
aku lah hati yang telah kau sakiti 

Hari ini status FB aku 'SINGLE'. And buat sementara ni, biarlah keadaannya macam ni. Sebab itu lah yang aku rasa sekarang. Semalaman aku menangis, hampir meraung. Nak tidur tak boleh sebab bantal terlalu basah. Bila bangun mata seolah tak boleh nak celik sebab bengkak. Dan lagu di atas, hampir menjelaskan segala apa yang terasa dalam hati ni.

Aku bodoh sebab setia menunggu kau. Aku bodoh sebab cuba bersabar dengan kau. Aku bodoh sebab termakan alasan dan pujuk rayu kau. Aku bodoh sebab memendam segala perasaan sakit aku ni sekarang. Aku bodoh sebab cuba nak melupakan apa yang kau buat dekat aku dulu. Aku bodoh sebab tak sedar yang kau buat hal balik. Aku bodoh sebab sedih kerana kau. And paling bodoh sekali, bila aku terlampau sayangkan kau sampai terbuat benda2 bodoh macam tu.

Terima kasih kerana sakitkan hati ini.


No comments: