Friday, December 24, 2010

Sunway & Mines xD

Lalala, long story short. Malas sangat nak buat post panjang2 dah sebab post Midvalley Madness tu memang gilaa panjang aku tulis.

Hari Rabu tu, pergi ambil tiket penerbangan MAS. 



Yess peeps! I'm heading to BEIJING 10 Jan-16 Jan 2010~ Yeah! Hahaa. Tak sabar! dah lah Beijing time tu MID-WINTER. Perghhh. Kalau dalam wayang dah sejuk, ni kan pula nak tahan winter punya sejuk ni. Huhuu. 

Lepas settlekan urusan ticket, pergi Alamanda. Jumpa kawan ibu yang lebih dikenali sebagai Aunty Boy. Kawan kat UiTM dulu. Huhuu. Makan Secret Recipe, nyumm nyumm :) Then masa ibu sibuk bersembang, aku pergi jalan seorang2. Huhuu. Boring juga jalan seorang2. DIA takda nak teman aku, hahaa. Gedik lah aihh xD

Muka nak melantak xD

Ibu & Aunty Boy

Aunty Boy & Troupies

Alamanda :)

Hari Khamis, yakni SEMALAM. :)
Awal2 pagi hantar ibu pergi course. Then sementara menunggu dia habis  aku and atah pergi jalan2 kat Sunway Pyramid. Ohh, lupa sudah akan keseronokkan di Sunway. Ada Skating Rink, ada Bowling, Karaoke, Archery Park. Nak pergi Wet Park pun syokk kan. Macam2 ada lah kat sana. Heyy kawan2, nanti lepas SPM kita pergi Sunway ramai2 okay? Baru syokk :D

Okay, and finally, ibu dah habis pun course!
Pergi buat visa untuk masuk China di Embassy of China, KL. Isi2 borang apa semua, ambil gambar sekali (sumpah buruk gambar passport aku :P), then pergi makan dekat Cozy Corner. Kenyang perut suka hati, lalala, nasi ayam hainan dia sedapp! Then pergi The Mines! xD Ohh, sangat best lah okay! Pau sana sini, takut pula bila mak aku yang biasanya kedekut tu bagi aku splurge banyak2. Huhuu. xD


At the Embassy :D
(ayah sibuk interframe xD)

Cozy Corner :)


The Mines <3

My mum :)

Then, balik :)

ps: bie, imissyouu :)




No comments: